Vid klubbens årsmöte valdes Martin Eliasson in som ny styrelseledamot. Martin är en stor entusiast med många nya idéer och uppslag. Vi ser fram emot ett långt och givande samarbete.
En innehållsrik artikel av honom fanns i senaste numret av Rökringar.

